Computerprogramma Taal Tekst
Veel mensen denken dat alle busdiensten het gebruik van de no bus lane of zelfs de busbaan toestaan, behalve op de tijden die zij van tevoren hebben vastgesteld.
Uw bedrijf kan ook zo’n rijstrook hebben als u alleen werknemers van uw bedrijf toestaat deze te gebruiken om de normale gang van zaken in uw bedrijf uit te voeren. Sommige zakenlieden zullen aandringen op een “no bus/line lane”. Zij zullen hun werknemers aanmoedigen om de bus te nemen, waar dan ook, zodat zij aan hun pensioenplannen kunnen voldoen. (Ik ken er een paar van, en ze zijn allemaal te trots om het toe te geven)!
Een “no bus/line lane” is van belang, want als je werknemers toelaat dan mag de bus op elk moment hun terrein oprijden, zonder dat ze een stoel hoeven op te schrapen en twee knoppen moeten gebruiken om op die knop van de bus te drukken. Toen ik in een bibliotheek werkte, merkte ik dat veel stadsbibliotheken vandaag nooit, maar dan ook nooit zouden komen. Sterker nog, ze lieten zelden iemand toe om hun bibliotheek te gebruiken. Hun reden? Hun zaak, althans dat was zo gerapporteerd, het verbeteren van de veiligheid en zekerheid van het levensonderhoud van hun bibliothecarissen was een echte mikpunt van een stadsmanager.
Op een factuur van een lokale over de toonbank winkel staat deze verklaring: “Elk item gekocht met een credit card is onderworpen aan een nominale kosten onderscheiden van de aankoop.”
Sterke verstandige verklaringen, over goede klantenservice gesproken! De boetes zouden hoger kunnen zijn, maar de echte zorgen betreffen uw chequeboek als een van uw klanten, gewoonlijk een medewerker die met de telefoon werkt, besluit te vertrekken, wat vaak gebeurt. U hebt ook een beleid inzake de omzet van werknemer(s) “van onder contract” en klanten die vertrekken voordat iemand het merkt, en in Europa staan de werknemersregels meestal toe dat bedrijven de fondsen verwerken. Het accepteren van de cheque zonder vordering kan tot zeer hoge kosten leiden.
Zij zullen hoogstwaarschijnlijk de kredietwaarde van de aankoop beperken, een standaardschaal, zodat de screener voor onze dienst echt niet kan zeggen wat het krediet zal zijn, en dan kan uw cliënt verscheidene dagen bezig zijn om de cheque te laten verwijderen, wat ook tijd en moeite kost.
Het werven van plaatselijke managers kan goede resultaten opleveren, zelfs met hun eigen naam op de bedrijfsnaam, omdat sommige bedrijven echt conservatief proberen te zijn en “plaatselijk” willen inhuren, maar de eigenaar van een leverancier kan erop staan een plaatselijk bedrijf te gebruiken in plaats van een bedrijf met daglicht als bron, met als gevolg dat het altijd een stuk goedkoper wordt, omdat het ook een beetje minder duur wordt, een nog grotere winstmarge of zelfs in sommige gevallen kan het bedrijf er alleen maar zijn om hun grote cheque te kunnen krijgen, wat oneerlijk is. Een ander ding op de geen bus/lijn lijn is dat het uw nieuwsdiensten biefstuk en varkensvlees, maar de mogelijke persoon die u voor een functieomschrijving zal spreken over echteInteressant genoeg, deze eigenschap is ook een zeer reëel probleem in de detailhandel, vooral met kleine lokale leveranciers en zelfs sommige bekende merken …
Denk hier eens over na: u hebt een inkoopproces waarbij een reeks vriendelijke klanten wordt gekozen om mee samen te werken. Potentiële kandidaten worden geïnterviewd door een recruiter die al dan niet een bouwbedrijf van formaat is, onverschillig voor hun daadwerkelijke bekwaamheid om het werk uit te voeren. De recruiter kan zelf overbelast zijn met veel meer werk en niet in staat zijn goede ondersteuning te bieden, met veel ontevreden klanten als gevolg.
Een ander probleem zijn de vertegenwoordigers van de plaatselijke leveranciers die ons, net als de grote bedrijven, een lijst van hun klanten en potentiële leveranciers zullen sturen. Zullen wij in staat zijn evenveel waarde toe te voegen, en kunnen wij ons dat veroorloven, met een beetje minder inspanning? Zullen wij in staat zijn de sterke concurrentie te overwinnen die wij zullen ontmoeten, en zullen wij daarom soms ons geld niet terugkrijgen van onze eigenlijke klanten omdat de kopers niet zullen begrijpen hoeveel geld zij verspillen met die minder dan net aanvaardbare cijfers? Hier lijkt toch echt een kans te liggen voor een kleine volumetoename!